پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118946
بازيکن دوپينگي از تيم نفت تهران است
تاریخ انتشار : 1393/06/30 17:11:54
نمایش : 1289
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد هاشميان، رئيس کميته پزشکي گفت: نظر به اينکه تا پايان وقت اداري روز يکشنبه مورخ 30/6/93 بازيکن متخلف از قوانين کنترل دوپينگ که راي محروميت وي از سوي کميته انضباطي در تاريخ 26/6/93 رسما به وي ابلاغ شده بود، درخواستي مبني بر استيناف خود ارائه نکرد، بر همين اساس مشخصات کامل وي به استناد آيين نامه به اطلاع عموم مي رسد.

وي افزود: اين بازيکن وحيد ذوالقدر بازيکن تيم فوتبال بزرگسالان باشگاه فرهنگي ورزشي نفت تهران است که در تاريخ 4/5/93 مورد نمونه گيري کنترل دوپينگ خارج از رقابتها قرار گرفته بود. براساس اعلام آزمايشگاه کنترل دوپينگ، در نمونه ادرار متعلق به وي ماده ممنوعه مشتقات ناندرلون از دسته استروئيد هاي آنابوليک شناسايي و تخلف وي محرز شد.

رئيس کميته پزشکي در ادامه بيان کرد: اين بازيکن در جلسات استماع دفاعيات و رسيدگي به پرونده، مستندات و مدارک خود را ارائه کرد که هيچ يک از ادعاهاي مطروحه مورد قبول قرار نگرفت و اين بازيکن از تاريخ 10/6/93 ( تاريخ تعليق موقت) به مدت دو سال از حضور در کليه فعاليتهاي مرتبط با فوتبال محروم شد.

هاشميان گفت: براساس بررسي هاي انجام شده در طول جريان رسيدگي به پرونده مشخص شد که نامبرده به علت استفاده از دارويي که يکي از مربيان بدنساز مربوط به رشته اي غير از فوتبال در زمين تمريني که بازيکن در آن مشغول به تمرين بوده است،  به وي داده  و موجب مثبت شدن نمونه اين بازيکن شده است. لذا مربي مورد نظر  توسط فدراسيون فوتبال به ستاد ملي مبارزه با دوپينگ کشور معرفي خواهد شد تا مراحل رسيدگي به تخلف اين فرد نيز در ستاد مبارزه با دوپينگ بررسي و در صورت اثبات ادعاي ذوالقدر،  نسبت به محروميت مربي مذکور  براساس قوانين و ضوابط توسط ستاد دوپينگ اعلام مي شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html